an op london airport - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu an op london airport - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu

an op london airport

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

12 September 2005 | Verenigde Staten, New York

heee allemaal,

ik ben echt zooo moe maar ik moet nog een paar uur wachten voor dat ik weer op het vliegtuig kan stappen...
het is nu dan ook 12 uur smiddags engelse tijd.maarja even doorbijten en dan ben ik thuis bij iedereen!!!!!!!

even over het reizen. we hebben een leuke tijd gehad en veel gereden en gezien. Ik moet je zeggen dat New York nog steeds ongelovelijk is, die stad is gewoon echt GEK!!!!! voor de rest hebben we een mooie omgeving gezien en zijn we ook nog naar een safarie park geweest.
jeetje wat is het warm hier op het vliegveld!!!!(even tussendoor, ik zie trouwens alle letters dubbel,hHhHhahahaha.
dus ik ga stoppen en even wat eten.

groetjes van mij op heathrow london airport

AND MOM AND DAD HERE I COME!!!!!!!!

BIG KISS
AN

  • 12 September 2005 - 13:19

    Jet:

    Tot op het laatste moment hou je ons op de hoogte via de site, echt geweldig! Nog ff lekker pitten in the plane. Tot straks,
    Jet

  • 12 September 2005 - 13:54

    Dorothe:

    Goede vlucht van Engeland naar Ams.Ik zie je vanavond.xxxxxxxx
    tante

  • 12 September 2005 - 14:00

    An:

    niks te doen, ik verveel me en wil naar huis. ik heb al een paar redbul op en ook nog eens koffie. dus ik kom thuis met stijf van de caffiene......

    gr. an

  • 12 September 2005 - 14:04

    Jet:

    Is jopie al met die eerdere vlucht vertrokken?

  • 12 September 2005 - 14:27

    Marc & Roos:

    Goeie reis! En welkom thuis!

  • 12 September 2005 - 15:00

    Lil:

    Nog anderhalf uur!! Spannend!!!
    De Nederlandse grond voelt toch het beste onder je voeten!

  • 12 September 2005 - 15:55

    Joop:

    lekker zo'n frikandelletje!!!!!!!

  • 13 September 2005 - 12:49

    Eef:

    Hey lieverd,
    Bedankt voor je berichtje op mijn site...mis jou ook! Fem en ik zitten nu in Washington te genieten. Nog ffies, en dan zijn we ook thuis. Tot heel erg snel,
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Annelies
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 42766

Voorgaande reizen:

17 Juni 2005 - 12 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: