De vierde week!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu De vierde week!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu

De vierde week!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

15 Juli 2005 | Verenigde Staten, New York

He hallo,

Nou ik begin me hier toch wel een beetje thuis te voelen, haha!! Al die gewoontes die we hebben en de mensen waar je aan gewend raakt.

Het is ook echt leuk om aan verschillende groepen kampers les te geven. Je leert ook elke week veel meer zoals: wat ze kunnen en hoe ze reageren op situaties.
De grapjes die ze maken is ook echt zo leuk. Er is een jongen die soms een eng verhaal verteld nou als we ernaar vragen en hij verteld het liggen we helemaal in een deuk. Ik heb het ook opgenomen met mijn camera.

Gisteren zijn we naar NY geweest. We wilde een dag eerder maar dat is niet gelukt omdat alle kamer (hostels) bezet waren. En om heel veel geld te betalen voor een kamer vonden we een beetje te duur.
Dus we zijn de volgende dag vertrokken om 8.45 uur met de auto naar het treinstation. Met de trein zijn we naar NY gereisd en het duurde zo een 2 uur voor we er waren.
Ik kan jullie vertellen het is zoooo gaaaf daar!! Echt een drukke stad maar heel indrukwekkend. Al die mensen en times square, empyer state bilding en vrijheidsbeeld gezien.
Heel gaaf.

Ik vertel snel verder want ik moet gaan.

Echt bedankt voor alle emails en reacties heel leuk! Ik probeer zo snel mogelijk jullie te emailen en nieuwe foto's op het net te zetten.

Groetjes tot mails

An

  • 16 Juli 2005 - 07:39

    Marc & Roos:

    He An!
    Zo te lezen heb je een leuke dag in NY gehad. Ben benieuwd naar de foto's.....
    Hier gaat alles prima, lekker weertje, dus we vermaken ons wel.
    Veel plezier nog!
    Groetjes Marc en Roos.

  • 16 Juli 2005 - 15:22

    Dorothe:

    Yo mopje,Wat is NY gaaf he, je gaat er toch wel zeker nog een keer naar toe,want je hebt nog lang niet alles gezien. Hoe was je dansavond. En ik moet van Dani zeggen dat zijn 1e tand eruit is.Wij wensen je een fijn weekend en tot later.
    xxxxx van ons Vijf

  • 16 Juli 2005 - 22:47

    Je Liefste Peetoom:

    He annie erg leuk om te lezen dat je het erg naar je zin hebt. Leuke foto's .Ik kijk elke dag (bijna) naar je site en vind dit erg leuk. Nog veel plezier en let goed op jezelf.Dikke kus.

  • 17 Juli 2005 - 11:35

    Leon En Pauline:

    Hoi Annelies,

    Je ziet het we blijven je volgen. wat gaaf al die ervaringen, en wat gaan de weken snel voorbij je vierde week alweer. ben benieuwd naar de nieuwe foto`s.
    heel veel groetjes.....
    de buurvrouw, Pauline

  • 17 Juli 2005 - 17:33

    Elly:

    Hoi Annelies,
    Je hebt weer leuke dingen gezien daar in New York. Dat lijkt mij ook wel wat. Je ziet nu ik de site gevonden heb blijf ik je op de voet volgen. Volgens mij heb je het onwijs naar je zin. Geniet er maar lekker van en volgende week lees je mij weer.
    Groetjes ook van Lia. Ik heb haar even wegwijs gemaakt op de site.
    Doeiiiiiiiiiiii

  • 17 Juli 2005 - 20:17

    Je Vader:

    ANNELIES indrukwekkend NY ,geweldig om mee te maken voor je ,al die leuke dingen. HEELveel knuffels ,van je pa ,en nog veel werk plezier

  • 17 Juli 2005 - 20:34

    Ils & Steef:

    He An,
    Blij te lezen dat je je al lekker thuis begint te voelen, Wij hebben hier gisteravond gezelig zitten bbq-en met een koppeltje, dus wij vermaken ons ook nog steeds. Veel plezier nog verder en we houden contact.
    Groetjes,
    Ils & Steef

  • 18 Juli 2005 - 05:52

    Bren:

    Hey Annie,
    Klinkt nog steeds errug leuk daar allemaal! Nog ff en dan lekker vakantie. Is er nog iets dat je heel erg mist(dan geef ik het wel mee aan Joop !)?! Geniet er nog ff van, x Bren

  • 18 Juli 2005 - 20:49

    Marcel & Maaike:

    He An,

    Leuk om te lezen dat je je zo goed vermaakt. Had je geen last van je nek na een dagje New York (van het omhoog kijken). En heb je ook nog uren in de rij gestaan om IN het vrijheidsbeeld te kijken?

    Geniet er van...

    Mars & Maaik

  • 19 Juli 2005 - 10:27

    Ilse:

    Hoi An,
    Gaaf hoor dat je nu ook in NY geweest bent. Als je het zo leest, heb je het nog steeds goed naar je zin. Het "kamp" gevoel heb ik ook weer te pakken, ben net terug van een weekje zomerkamp met 50 "zilkse" kinderen.
    Veel plezier maar weer! en natuurlijk ook de groeten van Rik!
    Ilse

  • 19 Juli 2005 - 10:36

    Friet:

    He Attelies,

    Volgens mij word je zelf ook een beetje een 'knoop' als ik dat allemaal zo zie. Nee hoor geintje, maar je weet het, waar je mee omgaat, word je mee besmet! Vorig jaar gingen we nu bijna naar de Trekkertrek. Is nu weer begin augustus in Koudekerk. Alleen Jovink komt niet, dus ik weet nog niet of ik ga. Misschien gaat Joop wel, dan ga ik wel met hem mee. Veel plezier met je campknopen!!! Doeiii, ook van mijn Joop

  • 20 Juli 2005 - 13:05

    Lil:

    Hoiiiiiiiiii!
    Wat gaat de tijd snel, vlgs mij zit het kamp er alweer voor de helft op, want wanneer komt Joop ook alweer???
    Wat krijg je ook veel reacties!! Erg leuk. Ben benieuwd naar de nieuwe foto’s! Heel veel plezier nog!

  • 22 Juli 2005 - 08:49

    Carla En Wim Ruigrok:

    Hoi an,
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt leuk om de verhalen te lezen en foto's te kijken maak er nog een mooie tijd van.

  • 22 Juli 2005 - 14:29

    Sarissa:

    heejjj liiesjee:D
    alles goed met je?
    ik ben nu een weekje bij je papa en mama aan het slapen samen met rachel. En wat een lekker bedje heb jij!(h) maar het is hier in Nederland niet zo lekker weer:(. maarja ik ga weer doeiiii x0x0x Sarissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Annelies
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 42785

Voorgaande reizen:

17 Juni 2005 - 12 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: