De tweede week - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu De tweede week - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu

De tweede week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annelies

01 Juli 2005 | Verenigde Staten, New York

Hee iedereen,

Nou het is echt gezellig hier. De kinderen zijn hier nu bijna een volle week en je leert ze nu echt beter kennen.
Het is ook echt leuk, dat ik elke dag anderen kinderen zie omdat ik les geef.
Ik krijg nu ook veel meer ideeen in mijn hoofd wat ik met ze kan uitvoeren nu ik alle kinderen heb gezien.
Soms is het voor sommige begeleiders zwaar omdat er bijna in elke hut wel een kind zit dat een probleem heeft met het functioneren op het kamp. Het is soms best wennen voor hen.

In de avonden na 21.00 (als we geen OD hebben) uur gaan we soms met zn allen naar een pub hier in High Falls. Lekker met zn allen daar zitten en wat drinken.

Gisteren ben ik lekker vrij geweest. We zijn met 6 mensen met de auto naar Albanie geweest. In Albanie zijn we naar het park en de Hutson rivier geweest. Ook zijn we naar een museum geweest waar ze veel vertelde over 11-09, dat was best indrukwekkend. Voor de rest hadden ze daar mooie gebouwen, eentje lijkt op een ei (echt grappig).
Ook hebben we erg gelachen over de kinderen wat sommige gedragen zich echt grappig.

Morgenavond heb ik weer OD dus moet ik tot 00.00 uur bij de hut blijven en op de kinderen passen. En vanavond hebben we met alle kinderen een talenten show. Dus sommige kinderen gaan optreden, dat wordt LACHE!!

Ik probeer zo snel mogelijk nieuwe foto's online te zetten. Maar mijn camera moet ik nog opladen.

Oja en de hut met een groot nijpaard erop is mijn knutsel hut. Ik heb ook onder de foto gezet (mijn knutsel hut). En hoe het er van binnen uit ziet krijgen jullie nog te zien.

Tot mails en ik vind het echt leuk om al jullie reacties te lezen. (En LILIAN bedankt voor je onwijs leuke kaart hij is aangekomen, hihi!!)

Groetjes An

  • 02 Juli 2005 - 04:30

    Brenda:

    Hey Annie in Amerika, dat zijn nog eens avonturen! Ik had eerder op je pagina willen kijken maar helaas was de cp niet helemaal lekker een aantal dagen (zat niet leker in zijn vel zal maar zeggen) ik blijf het lache vinden dat je alles op het net kan zettenen dat wij hier kunnen zien wat jij daar aan het doen bent. Dus jij bent ook al Starbucks verslaafde geworden; wereld tent! (Paul vindt dat ik lichtelijk overdrijf maar wanneer we met vakantie zijn in een grote stad dan is dat een van de eerste dingen waar mijn gedachte naar uit gaat, een lekker bakkie...)
    Hier gaat alles goed. Ik heb wel een nieuwje; ik heb een andere baan! Per 5 september ga ik werken als personeels functionaris bij een hoveniersbedrijf in Voorhout. Het was even spannend en het was raar maar ik ben er wel heel erg blij mee. toch geinig als je je bedenkt dat we aan het begin van het jaar voornemens hadden gemaakt en dat jij nu zoals je al zei in de USA zit en ik zoals ik zei een andere baan heb. Het lijktt wel een sprookje met een happy end! Maar ik moet gaan oppasssen op Tim; m'n neefje en ik ga weer stoppen. Nog heeeeel veeeeel plezier en ik schrijf je snel nog eens een keer, xx Bren

  • 02 Juli 2005 - 11:29

    Mama Ria:

    Nou meissie, als ik het zo lees dan heb je best wel een drukke baan zo van s'morgens vroeg tot s ávonds laat, maar wel een hele ervaring voor je.
    En ook goed dat het je steeds beter af gaat, je leert het wel.
    Gezellig dat jullie met z'n zessen zijn wezen touren, dan zie je nog eens wat van de omgeving.
    Wat ik je ook wil vertellen is dat ik de foto's toch op mijn computer kan zetten, dus dan hoef je geen nieuwe huppelepup ding kopen(weet even niet hoe dat hete).Ben wel benieuwd naar de nieuwe foto's.
    Nou meissie nog veel plezier en de groetjes uit Kokkerhout kusjesXXXXX

  • 02 Juli 2005 - 16:57

    Annelies:

    Er zijn een paar nieuwe foto's!!

    Prettig Weekend allemaal!

    Groetjes An

  • 04 Juli 2005 - 09:45

    Carla Ruigrok:

    Hoi, even een berichtje van de vaart, leuke foto's en verhalen. Maak er een mooie tijd van.

  • 04 Juli 2005 - 10:27

    Dorothe:

    Hoi mop.Zo te zien heb je het erg naar je zin.De foto's zijn ook weer erg leuk.xxxxxxxxxxx Tante

  • 05 Juli 2005 - 11:34

    Gabrielle:

    he zo te lezen gaat het je goed af. nog een hele fijne tijd en geniet ervan. groetjes

  • 05 Juli 2005 - 14:47

    Krista:

    He liesje wat leuk dat je het zo naar je zin hebt. De foto's zien er erg gezellig uit ben wel een beetje jaloers. Geniet er van. Groetjes en dikke kus Krista en Conny

  • 05 Juli 2005 - 16:22

    Sylvia:

    Hey lieve nicht,

    ben onwijs blij dat je het naar je zin hebt, volgens mij volgt de familie je elke dag (ik in ieder geval wel!) Heel veel plezier nog en geniet ervan, voor je 't weet is het weer voorbij! ThanX voor je mailtje! Liefs en heel veel knuffels en xxxies.

  • 06 Juli 2005 - 11:44

    Willem:

    Jo liesje,
    Het doet me goed om te lezen dat het allemaal perfect gaat daar.
    Ga zo door.
    Big brother is watching

  • 06 Juli 2005 - 15:18

    Lies N Te N:

    Hoy An
    Het ziet er goed uit. Fijn dat het zo goed gaat met je. Heel veel succes en de groetjes van ons allemaal eit noordwijkerhout pioen.

  • 06 Juli 2005 - 18:49

    Naomi Youri Dani:

    hoi
    leuke fotos wij missen je steeds een dagje erger
    wij zien dat je al leuke vrienden hebt gemaakt
    nog fijne dagen groetjes van ons alle drie

  • 06 Juli 2005 - 20:54

    An:

    Een paar nieuwe foto's!!!

  • 07 Juli 2005 - 10:14

    Cora:

    he annelies!
    Wat leuk al die foto's en verhalen! Het ziet er echt gezellig uit. Ik ben benieuwd naar je volgende verhalen! Ik spreek je in september wel weer kusjes cora

  • 07 Juli 2005 - 11:45

    Thea En Henk Kinders:

    Dag Annelies,

    Heel veel plezier en studiegenot.
    We hebben je verhalen gelezen en je foto,s bekeken.
    Hartstikke goed

    Met groet,
    Thea en Henk

  • 07 Juli 2005 - 14:53

    Annelies:

    Hee allemaal,

    Het is hier erg gezellig!! Alle kinderen hebben het naar hun zin. Alleen sommige hebben een moeilijk gedrag. Sinds vandaag werk ik met allemaal jongens (campers en counslers) in mijn hut. Ze hebben mijn meid (counsler) afgepakt en die gaat nu in een andere hut werken.

    De 3,5 week zijn bijna om. Dus volgende week krijgen we weer nieuwe campers logeren.
    Vandaag is mijn vrije dag en we waren gisteravond weer lekker vrij.
    We gingen met Even (USA) naar een bar in Kingston. Toen we er waren zagen we een gezellige bar waar ze KARAOKE muziek draaide. Echt lache!! Dus wij ook met zn allen, natuurlijk zingen en we hebben lekker gedanst.

    Nu ga ik lekker brunchen in High Falls en daarna samen met Femke (NL) naar Kingston SHOPPEN!!

    Ik spreek jullie snel,

    Groetjes Annelies

  • 07 Juli 2005 - 17:54

    Roos:

    He An!
    Ik vind het echt geweldig om te lezen wat je daar allemaal mee maakt. En leuke foto's ook!
    Hou ons op de hoogte en geniet ervan!
    Groetjes ook van Marc.

  • 07 Juli 2005 - 19:57

    Paul:

    He annie,
    Als ik alles zo lees moet het wel een hele gave ervaring zijn, ik zou wel met je willen ruilen....
    Veel plezier daar he en ik ben benieuwd naar de volgende verhalen.

    Groeten Paul

  • 07 Juli 2005 - 20:09

    Dennis:

    Heeeeee annnnnie
    ann ik vind dat je er echt heel erg goed uit ziet op die foto's.Ik ben blij dat het goed met je gaat, maar ik mis je wel. Ik ben geslaagd en ik ben aangenomen voor het AMFI ( modeacademie)Dat wou ik even laten weten. Dus ik ga nog vier jaar studeren waar ik onwijs veel zin in heb. Ann nog heel veel plezier in Amerika en heel veel kusjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Van je vriendinnetje Den

  • 08 Juli 2005 - 08:34

    Ilse:

    Beetje eentonig, maar wat onwijs leuk om hier je berichten te lezen. Ik krijg echt een beetje een idee wat je daar allemaal doet, en het ziet er echt super leuk uit. Lekker dat je af en toe een dagje vrij hebt om wat anders leuks te doen. Veel plezier maar weer en de groeten uit NWH! Ilse

  • 08 Juli 2005 - 09:42

    Lia:

    Hoi An,
    Het ziet er gezellig uit bij je! Je moet dan wel werken maar volgens mij voelt het wel als één grote vakantie, of niet?
    Wij vermaken ons hier ook wel hoor! Afgelopen weekenden Dijkfeest en Pater Moeskroen, erg gaaf allebei, maar moest wel 2x een week bijkomen! Komend weekend feestje van Jeroen en Ilse, ook gezellig! Nog één weekje werken en dan hebben Co en ik lekker 3 weken vakantie, waarvan we 1 week in Italië doorbrengen. Groetjes (ook van Co) en tot de volgende keer,
    Lia

  • 09 Juli 2005 - 15:54

    Ria:

    Hallo Annie in Amerika,
    Ik wou je alleen maar een prettig weekend tegen je zeggen, alhoewel jij misschien moet werken!!!
    Hoor het wel.
    Gr.mam

  • 09 Juli 2005 - 17:59

    Dorothe:

    denk aan je xxxxxxxxxx

  • 10 Juli 2005 - 12:33

    Charlotte:

    Hee An! Leuk om het zo te zien allemaal!Het ziet er wel heel tof uit zo.Gister verjaardag gehad bij Jeroen in Getsewoud, was wel erg gezellig! Vanmiddag gaan we gewoon door bij Rik en Ils. Heel veel plezier deze week en we lezen wel weer wat je beleefd hebt in het volgende verslagje!! Groetjes van mij en ook van Jaap!

  • 11 Juli 2005 - 18:56

    Elly:

    Hoi Anneliesje
    Misschien is mijn eerste berichtje niet aangekomen. Het was voor mij al heel wat om de site te vinden.
    Zo te zien geniet je er lekker van. Leuk al die foto,s. Zo kunnen wij je verblijf daar in het verre Amerika goed volgen. Nu ik de site weet te vinden ga ik je natuurlijk veeeeeeeel meer mailen. Nu meisje veel plezier en geniet er lekker van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Annelies
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 42785

Voorgaande reizen:

17 Juni 2005 - 12 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: