Op reis!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu Op reis!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu

Op reis!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

25 Augustus 2005 | Verenigde Staten, New York

Nou ik ben nu van het kamp af!! Afgelopen dagen heb ik mijn tijd besteed in New York. Dat was echt zoo leuk!! Het is en blijft een interessante stad. Zoveel te zien en te doen. Ik heb met de Nederlandse meiden in een hostel geslapen en het was 2 sec van times-square af. We hebben lekker onze tijd besteed in de stad en veel gezien.

Gisteren heb ik Joop opgehaald. Na 2 uur wachten kwam hij eindelijk uit de gate gestapt, echt heel spannend!! Het was echt heel leuk om elkaar te zien in een ander land.

Nu gaan we naar Johan toe!!

Oke ik schrijf snel weer wat

xx An

  • 26 Augustus 2005 - 00:22

    An:

    We zijn er!! Bij mijn broer, echt een leuk appartement.

    Doeiiiiiiiiii

    An en Joop

  • 26 Augustus 2005 - 09:38

    Lilian:

    Doe hem de groeten!!! En wanneer kan ik jullie ind echatroo m van de site verwachten???

  • 26 Augustus 2005 - 11:58

    Jet:

    He, hoe is het daar met de Johans? Leuk appartement he, en zijn huisgenoten zijn ook aardig, doe ze de groeten. Spreken we je nog even met de webcam! Geniet van Chicago, met de leuek parken en hippe eettentjes! En zondagochtend zeker voetballen? Hier gaat het schuurwerk en behang afkrabben vrolijk verder...
    enjoy,Jet

  • 27 Augustus 2005 - 14:37

    Dorothe:

    Yo allemaal, heel veel plezier, en geniet ervan.
    xxxxx Tante

  • 29 Augustus 2005 - 13:48

    Annelies:

    Vandaag gaan we weer verder reizen. Het was erg leuk om te zien hoe mijn broer woont en wat je allemaal kan beleven in Chicago!! We hebben een leuke tijd gehad, bedankt broer.

    Dus nu op verder naar het volgende station....

    Ik spreek jullie snel weer.

    Groetjes Annelies

  • 31 Augustus 2005 - 13:17

    Jeanne:

    Annelies en Joop, ik heb jullie foto`s op de site gezien. Het was er vast erg gezellig. Leuk hoor zo samen op reis. Hebben jullie ook een beetje last van de huricane Katrina? Geniet van alle leuke dingen en niet te hard rijden. De sherrif heeft je zo te pakken. Vertel op de site eens iets over jullie gezamenlijke trip, ik ben reuze benieuwd. XX Ma.

  • 01 September 2005 - 15:15

    Annelies:

    Nou we zijn nu echt op reis hoor!! Weet je wat we allemaal al gedaan hebben..... Nou allereerst zijn we naar een geweldige show geweest en de naam was: comedy barn. Joop we hebben toch wel gelachen!!!
    De volgende dag zijn we naar de ondergrondse grotten geweest en daarna hebben we een stukje gereden op de niet zo stijle smokey mountains.

    Vandaag gaan we weer verder naar de volgende bestemming Ashville...
    Op onze agenda staat dan ook rafting en dat lijkt ons zeker een leuk idee omdat het zooo onwijs mooie weer hier weer is.

    Voor de rest vind ik dat we luxe hotels hebben. Zeker met vergelijking op het camp. Ik moet je wel zeggen dat ik het camp een beetje mis. Vooral omdat je zo intens met de kinderen en begeleiders gewerkt hebt.
    Maar nu gaan Joop en ik lekker het land verkennen en hebben we weer anderen avonturen te beleven!!

    We laten weer snel van ons horen....

    Groetjes An en Joop

  • 01 September 2005 - 16:57

    Femmmiieeee----- !:

    An!!!!
    Ik mis je lieverd.. Het is hier wel fantastisch, maar mis camp en vooral iedereen van camp. We zitten hier met best een grote groep, maar het is toch anders. Ik hoop dat alles goed gaat, bedankt voor je mail. Ik mail je snel! Have fun, ik denk aan je.

    kusjes
    Femke.

  • 02 September 2005 - 10:02

    Willem:

    Mooi,
    Have fun, en doe een beetje relaxt
    Groetjes Willem

    Ps: Ik kan weer poepen op de Brink.

  • 03 September 2005 - 20:39

    Annelies:

    Hee iedereen,

    Ik doe het even zo want ik heb bijna geen tijd meer. Maar met ons gaat alles goed!! We hebben het erg naar ons zin en zien veel. Gisteren hebben we watervallen gezien, die waren echt mooi.
    En oja Willem je bericht op het gastenboek vind ik erug leuk, haha!! Ik moest echt zoo lachen in de bibliotheek.
    Mam alles is goed met ons en ik bel je snel.
    Leuk om weer wat van sommige te horen op de mail. Wij gaan morgen naar Virginia Beach en lekker relaxen daarna hebben we nog Washington DC en New York dus dat gaat allemaal goed komen. Voor de rest hebben we mooie hotels en de omgeving is heuvel achtig!!
    Maak jullie niet ongerust over Katrina want wij hebben daar echt geen last van. Maar wat we op tv zien is heel erg.

    Oke ik ga nu stoppen en ik spreek jullie weer....

    Groetjes An en Joop

  • 05 September 2005 - 10:42

    Friet:

    He gasten,

    Gaat zeker wel goed daar met jullie. Hiero ook hoor. Ben weer een jaartje ouder geworden. De wereld ziet er dan toch heel anders uit dan eerst! Jammer dat jullie er niet waren, jullie hebben wat gemist. Er is er zelfs eentje in de sloot gelopen, Joris Penneings heet hij. Wanneer komen jullie eigenlijk thuis? Nou tot snel.

    Groetjes,
    Frida

  • 05 September 2005 - 21:36

    Lize Dol:

    Hallo Annelies en Joop,
    Wat een ontzettende leuke foto's van jullie alle drie. Gezellig he Annelies om je broer te zien en te kijken waar hij woont. Ik hoop dat jullie een hele leuke vakantie hebben en geniet ervan. Groetjes xxx

  • 06 September 2005 - 22:02

    Annelies:

    Hee allemaal,

    Alles gaat goed hier!! We zijn nu in Washington DC en het is erg mooi.

    Ik moet gaan...

    Groetjes An en Joop

  • 07 September 2005 - 13:16

    Jeanne:

    He`, joop en annelies.vandaag zag ik je bericht op de site. je zit nu in washington DC. op naar New York nu. Ik wens jullie veel plezier met de treinreis naar de big Apple. geniet ervan en tot ziens. XX jeanne.

  • 07 September 2005 - 13:46

    Annelies En Joop:

    Iedereen de groeten

  • 07 September 2005 - 14:21

    Ria:

    He Joop en Annelies

    Ik denk kijk nog even gauw op je site of jullie nog een berichtje achter gelaten hebben
    Wij (papa & mama) gaan nu naar de kermis, kijken of daar nog wat te beleven is.
    Moet zeggen het is heel mooi weer, lekker zonnetje, dus een biertje gaat er straks wel in!!!
    Wij wensen jullie nog een hele fijne reis en ik spreek jullie gauwe wel weer, doe voorzichtig aan.

    Groetjes en vele kusjes xxxxxxxxxxxxxxx Ria & Jan

  • 08 September 2005 - 07:48

    Wieowie!!??:

    Nou An, ik zag je moeder gisteren gaan op de kermis en volgens mij was ze een beetje tipsy!!

  • 08 September 2005 - 15:19

    Annelies:

    Hee allemaal,

    De laatste dagen zijn aangebroken en we gaan dan nu ook met de trein naar NEW YORK!! Ik heb er erge zin in omdat het zo een geweldige stad is. We gaan een hoop beleven daaro en dan zondag met de vliegmachine naar huis!! Ik zie jullie allemaal wel weer... Veel plezier met de kermis.

    An en Joop

  • 09 September 2005 - 07:26

    Jajajaja:

    Maar ook je vader had een lekker biertje gedronken hoor!!!

  • 09 September 2005 - 11:08

    Zo,zo:

    Wie zijn, wieowie en jajajaja.
    Maak je bekent!!!
    Graag een reactie!!!

  • 09 September 2005 - 12:11

    JIM EN MAX:

    JOOP KOM SNEL NAAR HUIS WANT JE GING KADOOTJES VOOR ONS KOPEN TOCH..IK GA MORGEN MET PAPA MEE NAAR JOVINK. JUK JUK AAN MIJN NAVEL.EEN DIKKE KUS AAN ANNELIES EN OOK VAN PAPA EN MAMA

  • 10 September 2005 - 17:57

    Ria:

    Hallo jongelui
    Voor jullie nog èèn nachtje slapen en voor ons nog twee en dan komen jullie weer naar Holland.
    Op 11 September vliegen jullie uit New York en op 12 September landen jullie weer op schiphol.
    Het kan mij niet vlug genoeg gebeuren,vooral om Annelies weer te zien, ik heb je toch wel gemist!!!
    Ben ook heel benieuwd naar al je verhalen.

    Nou meissie en Joop wij (Jan&Ria) wensen jullie dan ook een hele goede vlucht en doe voorzichtig

    Kusjes van mama Ria en papa Jan xxxxxxxxx

  • 10 September 2005 - 21:07

    Annelies:

    Ik zie jullie allemaal MAANDAG!!!

    Groetjes xx Annelies en Joop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Annelies
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 16038
Totaal aantal bezoekers 42766

Voorgaande reizen:

17 Juni 2005 - 12 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: