Eindelijk!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu Eindelijk!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu

Eindelijk!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

23 Juli 2005 | Verenigde Staten, New York

Hee allemaal,

Eindelijk weer een computer. De computers waren namelijk kapot omdat de bliksem er was ingeslagen.

Met mij gaat alles goed! Eindelijk een dag vrij vandaag en daar geniet ik optimaal van. We zijn net lekker wezen zwemen bij een waterval, echt zoooo onwijs mooi.

Deze week zijn ook de nieuwe kampers gekomen. Ze zijn echt ook hoog van niveau dus dat is wel gezellig. Ik probeer zo veel mogelijk nieuwe foto's op het net te zetten van de carnaval wat eigenlijk een kermis is, haahaa. En van de prom, dat was de dag voor dat de kampers weg gingen.

Zo ga ik gezellig even shoppen en wat eten met wat meiden.

Ik ga nu en spreek iedereen snel,

Bedankt voor de reacties!!

Groetjes An

  • 25 Juli 2005 - 11:50

    Annelies:

    Hee iedereen,

    Vandaag gaan we naar een heel groot meer met alle begeleiders en kampers. Ik heb er best zin in!! Gisteren ben ik naar New Paltz geweest met een paar meiden. We zaten met 6 mensen in de auto en dat was wel even proppen, aangezien de auto niet zo groot is, haha. In New Paltz hebben we wat gedronken en gegeten. De stadjes rond om het kamp zijn heel alternetief, echt leuk om te zien.

    Ik spreek jullie snel weer.

    Groetjes An

  • 25 Juli 2005 - 17:24

    Marc & Roos:

    Leuke nieuwe foto's An!
    Zo te lezen heb je lekker genoten van je vrije dag.
    Geniet ook nog maar goed van de komende weken want voor je het weet is het alweer voorbij....
    Groetjes Marc en Roos.

  • 25 Juli 2005 - 18:20

    Naomi:

    hoi
    leuke fotos
    ik mis je heel erg
    groetjes aan iedereen
    daggg naomi je nichtje

  • 26 Juli 2005 - 00:13

    Johan:

    Ik heb je ticket geboekt, zie je in Chicago

  • 26 Juli 2005 - 09:08

    Jet:

    Hi Annie in Amerika, wanneer ga je richting Chicago met Joop? Lekker bij je broertje kijken! Leuk om de foto´s te zien!
    Het is zeker wel mooi weer bij julie? Hier niet :(
    Veel plezier, Jet

  • 26 Juli 2005 - 11:29

    Nies:

    hee annie gaat het goed met mij wel ben net terug van vakantie en ik ben niet bruin. echt kut. Je hebt leuke foto's gemaakt en zo te zien gaat het goed met je . daaaaag schattebout dikke kus van Den

  • 26 Juli 2005 - 16:03

    Annelies:

    Ik heb er weer wat meer foto's op gezet. Ook van de internationale avond. Dat was echt zo lachen. Nederland deed spijkerpoepen en koekhappen. We hebben echt zo gelachen. Het was een groot succes. Daarom gaan we ook als de ouders een dagje komen. Een internationale optreden doen. Elk huisje met kampers doet een land. Volgens mij gaat dat echt leuk worden.

    Vanavond gaat een hoofdbegeleider weg dus hebben we een gezellig feestje bij het kampvuur.

    Oja en volgende week ga ik waarschijnlijk naar Nigara watervallen, daar heb ik echt zin in.

    Ik vind het echt leuk om jullie reacties te horen.
    Maar vertel wat over jullie zelf hoe het gaat en zo. Dat is leuk om te lezen!!

    Ik spreek jullie allemaal.

    Groetjes An

  • 26 Juli 2005 - 18:01

    Dani:

    hoi annelies hoe gaat het daar is het leuk daar schijnt de zon veel groetjes en een dikke kus van Dani oja ik heb mijn zwemdiploma A gehaald

  • 26 Juli 2005 - 18:10

    Ria:

    Hallo Annelies

    Ben blij dat je computer het weer doet, kan mij voorstellen dat je er niet zo gauw op kan komen, vooral als jullie maar 3 computers hebben (waar ong.80 man er gebruik van wil maken )
    Dan kom je niet altijd aan de beurt.

    Nou je vraagt of we wat over ons zelf willen vertellen.
    Laat ik een poging wagen.
    Zoals gewoonlijk hebben we het nu natuurlijk druk in de bloemen, voor ons is het gunstig weer, want dan zijn de bloemenprijzen iets beter dan dat het hier 30 gr.is.
    Voor mijzelf mag het toch wel wat warmer worden, want een zonnetje er bij is toch ook wel gezellig.
    En als het zo warm is dan springt Kelly steeds in de sloot, ze ziet er niet uit dan, maar volgens mij maakt het nu tegenwoordig niet meer uit voor haar wat voor weer het is, want ze rent van voor naar achter (met de jongens mee) en dan krijgt ze het toch weer warm en dan moet ze een duik in de sloot nemen om af te koelen, raar beest blijft het.

    De meiden Rachel en Sarissa zijn weer naar huis, we hebben ze zaterdammiddag naar Atty gebracht,ze zijn hier 6 dagen geweest, vond het heel gezellig.

    Waar ik ook wel benieuwd naar ben, heb je mijn kaart nu al ontvangen, heb een tijdje geleden post naar je gestuurd maar nog niet gehoord of je hem al ontvangen heb!!!

    Nou meissie volgens mij gaat het je steeds beter af zo te zien en ook weer leuke foto's heb je op je site gezet.
    Altijd leuk die foto's.

    En het lijk me spannend dat je naar de Nigara waterval gaat,zal wel indrukwekkend zijn ( hoor het wel) Is donderdag nog steeds je vrije dag!!!

    Ik wens je verder nog heel veel plezier en hou je taai daar in het verre Amerika!!!

    Vele kusjes van mama

  • 26 Juli 2005 - 18:12

    Dorothe:

    yo mopje gaat alles goed zo tezien wel. De foto's zijn weer erg leuk(dani vindt de toren van Pisa erg mooi).Met ons gaat alles goed we zijn net een weekendje weggeweest.Het was heerlijk. Het weer is hier niet best we willen best wel wat meer zon hebben zodat we lekker naar het strand kunnen.En nog wat ik rook nog steeds niet.Wat goed van mij he ik had het zelf ook niet verwacht.Ik stop er mee nog veel plezier en werk ze.En bovenal geniet erwel van want voor je het weet is het voorbij.Maar volges mij doe je dat wel.
    xxxx Tante

  • 26 Juli 2005 - 18:44

    Friet:

    Nou Attie, moet je eens horen!!! Hier in Nederland gebeurd zooooveeel. Nee hoor, hier gaat alles zijn gangetje. Elke dag naar Beelen, wat kan mij het schelen!! De bollen zijn er bijna uit en de meeste zijn al klaar met pellen. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken. Ben van het weekend naar Anna Palouwna Blanca geweest. Daar woont een vriend van Bas. Het was daar kermis. Nou ik heb helemaal geen kermis gezien.....Misschien is dat kamp van jou ook wel wat voor mijn Duitse broer. Die is ook niet helemaal oke. Kan hij leuk knutselen enzo bij jullie. Als er weer is iets gebeurd in Noordwijkerhout, ben jij de eerste die het hoort! Nou tjuus en de groeten daaro.

    Doeiiii

  • 27 Juli 2005 - 10:12

    Ed:

    Gave foto's Annie. Zo te zien heb je het aardig naar je zin. Als je maar niet te veel veramerikaanseerd (is dit een woord?)

    Veel fun nog

  • 27 Juli 2005 - 11:34

    Charlotte:

    Hee An, Leuke foto's weer! en zeker aftellen tot Joop komt!! Het ziet er zeker gezellig uit, ideale uitvinding zo'n site! Verder gebeurt er in Holland niet onwijs veel, dus het gaat allemaal z'n gangetje! alleen deze week echt hollands weer!Dus we lezen met plezier je belevenissen,maar hebben verder niet veel te melden,alleen dat alles prima gaat!

  • 27 Juli 2005 - 17:54

    Elly:

    Hoi Annelies,
    Leuke foto's weer ik moet toch ook maar eens een kijkje gaan nemen daar in het verre Amerika. Heb je mijn zonnig kaartje al ontvangen? Vandaag is het een ongezellige dag hier het doet niet anders dan reeeeeeeeeeeeeeegenen. En het is nog wel mijn vrije dag. Maar ik wordt weer vrolijk als ik al die leiuke foto's en de gezellige berichtjes van je lees. Geniet er maar lekker van en tot de volgende keer.

  • 27 Juli 2005 - 18:15

    Nanda:

    Hallo Annalies,
    Van je moeder gehoord dat je in Amerika zit en heeft mij jouw adres gegeven. Ik kijk af en toe op je site en zo te zien heb je het reuze naar je zin. je gaat ook nog met vriend vakantie vieren en je ontmoet nog je broer. Allemaal leuke dingen.
    Veel plezier en groetjes uit Badhoevedorp.

  • 27 Juli 2005 - 18:17

    Nanda:

    Annelies,

    Hier ben ik nog weer even, want ik zie dat ik je naam verkeerd geschreven hebt. O foei foei van Nanda.
    Nogmaals sorry!.

  • 30 Juli 2005 - 14:59

    Dorothe:

    Yo mopje, Heel fijn weekend.

    xxxxxxxxxx

  • 30 Juli 2005 - 20:29

    Jim:

    Annejies met raket naar amerika in vakantiehuis.
    mazzel. kus jim

  • 22 Augustus 2005 - 16:59

    Carla Ruigrok:

    Hoi An, Leuke foto's nog een paar dagen en dan op naar Chicago, veel plezier samen met Johan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Annelies
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 42787

Voorgaande reizen:

17 Juni 2005 - 12 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: