Heeee allemaal, - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu Heeee allemaal, - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu

Heeee allemaal,

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

31 Juli 2005 | Verenigde Staten, New York

Het gaat weeeeeer goed met me!! Ik ben nu erg druk bezig met het voorbereiden van de oudersdag as zondag. Op oudersdag moeten we een optreden doen met elk huisje (in elk huisje slapen kampers). En het thema is een trip rond de wereld. Dus Nederland zit daar ook bij. Ik ga samen met Femke en Mariksa (van NL) een optreden verzorgen samen met de kampers.
En wat gaan we doen, hahaha: Dat zal ik je vertellen. We gaan het liedje Tulpen Uit Amsterdam doen en hebben allerlei kenmerken van Holland gemaakt, zoals: tulpen!, klompen, molens, kaas wel van papier natuurlijk. Volgens mij wordt het best grappig. Zodra ik de foto's volgende zondag heb zal ik ze erop zetten.

Morgen ben ik eindelijk een dag vrij!! We gaan toch niet naar de niagra falls omdat het echt heeeel veeeeel geld kost om daar heen te reizen. Dus wat we precies gaan doen weten we nog niet maar 1 ding weet ik wel het wordt vast gezellig!

Ook stop ik 2 dagen eerder met het kamp en dan ga ik samen met een paar meiden naar New York gewoon lekker stappen en leuke dingen doen.

Er is hier ook een kamper en die heeft een televisiegids vanuit de jaren 60. Als je de datum, tijd en kanaal zet kan hij zo op noemen wat er die datum, tijd en kanaal op die dag draaide. Echt zo grappig is dat.

Ik moet nu naar mijn vergadering dus ik ga stoppen!!

Door onwijs bedankt voor je pakketje, echt heeeel leuk. En voor de rest iedereen bedankt voor de kaarten!!

Groetjes An

• 31 Juli 2005 - 15:03

Je Peetoom:

pakketje was ook van mij en de kids.Je moet lekker zo doorgaan.

• 31 Juli 2005 - 18:39

Willem:

Ja dat van die kaart, graag gedaan hoor maar ik heb hem pas net op de bus gedaan.

• 31 Juli 2005 - 18:40

Willem:

Oja,
    Het is KUT weer in nederland dus je boft daar in The USA.

• 01 Augustus 2005 - 18:05

Friet:

Hoelang nog??? He, die Kamper die de gids uit zijn hoofd kent, misschien is hij wel een reincarnatie van Elvis!!! Of misschien is heeft hij wel hetzelfde als Rainman. Weet je wel die film met Tom Cruise. Moet je hem meenemen naar het casino, kan je mooi geld met hem verdienen. Nee hoor, allemaal priet praat. Maar dat weet je nu denk wel van mij.

Doeiiii

• 01 Augustus 2005 - 19:13

Anja-Maartje-Ronald En Bob.:

Hoi Annelies, volgens ons heb jij het daar prima naar je zin. Je komt zeker tijd tekort? Geniet er maar goed van. By the way: how is your english now? Nog veel plezier.
    Groeten van Anja-Maartje-Ronald en Bob.

• 02 Augustus 2005 - 15:20

Annelies:

Zo ik heb lekker mijn vrije dag gehad, dat was wel even genieten!! De avond voor mijn vrije dag zijn we met een paar naar New Jersey geweest omdat je raad het nooit....naar een KARAOKE bar wilde!!
    En ja hoor het was 2 uur rijden voordat we er waren. Maar toen we in de Karaoke bar liepen hebben we onze wilde haren los gegooid. Het is zo lache want we hadden een prive kamer met alleen ons erin!! Lekker zitten schreeuwen daar en dansen.
    Wat ook heel mooi was is dat je de skyline van New York city kon zien in New Jersey!!

Na een uurtje gingen we weer naar het kamp omdat het een lange trip was. Toen we eenmaal op het kamp terug waren was het half 5 in de ochtend. Maarja ik had de dag erna mijn vrije dag.
    Dus eerst heb ik lekker uitgeslapen en gegeten in High Falls en later zijn we naar Kingston geweest om een film te kijken en lekker te schoppen.

Nu zit ik weer lekker in het kamp. Gisteren heb ik een nieuwe kamper gekregen in het huisje waar ik help. Hij is echt zo grappig en praat veel dus dat is wel gezellig!!
    Oja en wat ik ook even wilde vertellen is dat je helemaal gek wordt van de pindakaas hier. OVERAL hebben ze pindakaas: pindakaas koekjes, chocola, ijs, op brood, crackers enz. Het is echt niet normaal meer hoor, haha.

Nog ongeveer 3 weken en dan komt Joop naar me toe en gaan we lekker reizen!!

Ik spreek jullie,

Groetjes x An

• 02 Augustus 2005 - 18:55

Dorothe:

Shit was ik bijna klaar met mijn brief.Druk ik een verkeerde knop in.Dus we beginnen weer opnieuw.

Yo Mopje,
    Ik ben blij dat je ons pakketje hebt ontvangen.Het heeft wel lang geduurd (18 dagen).Ik hoop dat je alles lekker vindt.
    Ben blij om te lezen dat alles goed met je gaat,en de foto's zijn weer erg leuk.En nog maar 3 weken en dan zie je Joop en je broer weer.

Het is vandaag lekker weer geweest,dus wij zijn een dagje naar Drievliet geweest.Dat hadden dus meer mensen gedacht,ba het was vreselijk druk niets aan.Maar Youri en Dani(Naomi is opgehaald door Edwin want ze was ziek)hebben een hele leuke dag gehad en dat is het belangrijkste.
    Als je nog wat lekkers wilt hebben mail het dan even dan geef ik het aan Joop mee.
    Nog veel plezier en een dikke kus van mij

• 02 Augustus 2005 - 21:59

Je Vader:

hoy annelies leuk om te lezen dat jehet nog steeds naar je zin heeft.Je moeder en ik +vrienden, gaan zaterdag culinair eten rond het witte Kerkje ,TE HOPEN dat het mooi weer is .We gaan met de fam, Hulsebosch 14 aug boeren golven dat lijk me harstike leuk,en daarna BBQ.

Groetjes papa Jan

• 03 Augustus 2005 - 16:50

Janny En Bianca Verdegaal:

Hoi Annelies, wat een leuke verhalen en foto's allemaal! We hebben je site van je moeder gekregen en we lezen met veel plezier jouw belevenissen. Heel veel plezier nog en lekker genieten (En werken natuurlijk!). Groetjes ook van Marc en Harry.

• 04 Augustus 2005 - 15:03

Jan En Lil:

wij zijn net terug uit Spanje. Was erg leuk! Zo te zien vermaak jij je ook prima!!! Nog een paar weekjes , en dan kan je lekker met Joop gaan reizen. Doei, Jan en Lil

• 05 Augustus 2005 - 11:48

Jet:

Hi Annieinamerika,
    Alles wel? Hier is het kletsnat, regen, regen en nog eens regen. Vanavond ga ik met mijn vriendinnejtes naar De Parade in Amsterdam en morgen naar Dancevalley, maarja het vast een grote modderpoel :((
    Zaterdagavond viert ook John zijn verjaardag, zal wel binnen worden. En als wij volgende week donderdag de sleutel krijgen, wordt het vast strandweer. Maar goed, daar heb ik sowieso wel zin in. Lekker klussen en natuurlijk slopen. Nou ik ga weer aan het werk.
    Enjoy!!!
    Jet

• 06 Augustus 2005 - 11:52

Elly:

Hoi Annelies
    Ik ben net mijn bed uit en zal maar niet zeggen hoe laat het nu is. Maar het is hier zo ongeloofelijk p.r.u.t weer. (Normaal zou ik een ander woord gebruiken maar laat ik mij maar netjes gedragen op de site).Alleen maar regen, regen en nog eens regen. He bedankt voor je kaart die lag vanmorgen nou ja vanmorgen op de deurmat.
    Volgende week gaan wij met de familie boerengolven zoals je vader al schreef. Nou dat wordt lachen hoor tussen al die koeien en paarden stront. De spetters zullen wel om onze oren vliegen. De verhalen hoor je later wel.Als je maar lol hebt, toch? Nou Annelies tot de volgende keer maar weer en geniet ervan. groetjes

• 06 Augustus 2005 - 16:56

Dorothe:

Fijn weekend.Het is hier erg slecht weer .Niks aan, de kids hebben nog een week vakantie en dan gaan ze weer naar school.En als ze weer naar school gaan ,dan wordt het toch heet.let maar op. En wanneer komen er weer nieuwe foto's.
    xxxxxxx tante

• 07 Augustus 2005 - 07:11

Annelies:

Hee allemaal,

Ik kom net vandaan bij Joe's in New Palz. Het was echt zooo gezellig en gaaf. We hebben lekker zitten dansen met iedereen. En gewoon gezellig weer een avondje uit. Ik ga zo naar mijn bed omdat ik morgen weer vroeg op moet. Ik heb nu niet zoveel foto's. De oudersdag is echt goed verlopen. Het was erg leuk om naar te kijken.

Ik zie jullie,
    Groetjes Bye Ann

• 07 Augustus 2005 - 19:15

Mama Ria:

Alles gaat goed hier,zateravond zijn we naar de culinaire avond geweest hier in NW.Hout en allemaal heerlijke hapjes gegeten, het was heel gezellig en druk.
    Het was gelukkig wel droog, had ook mijn paraplu bij me, maar het ging gelukkig niet regenen
    Het word maar geen mooi weer hier, bij jullie eigenlijk wel.

Vandaag bij Opa & Oma geweest en je moet de groeten van ze hebben ze vinden het heel geweldig wat je daar allemaal doet.
    En ook leuk dat je straks naar Johan toegaat, ze zijn heel benieuwd naar je verhalen.

Nou meissie dat was het dan weer en zou zeggen geniet er nog van en tot schrijf ze en of bel ze.

Groetjes xxxxx

• 26 Augustus 2005 - 10:57

Lies Uit N:

Hoy An, leuk dat Joop er is. En dan samen naar Johan. Eindelijk je broer opzoeken. Doe je hem de groetjes? Hier alles kits. Zie jullie gauw.xxxx Lies