De derde week!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu De derde week!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu

De derde week!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

11 Juli 2005 | Verenigde Staten, New York

Heee allemaal,

Nou de laatste week voor sommige kampers!! Vandaag hebben we oudersdag gehad. Iedereen deed een show voor de ouders, het was heel leuk om te zien.
Alleen jammer voor sommige kampers omdat hun ouders er niet waren. Het werk namelijk zo:
Sommige kampers blijven hier 7 weken en anderen 3,5 week. In de 3,5 week komen de ouders 1 dag om hun kind te bezoeken en daarna gaan ze weer weg.
Het is wel leuk om de ouders te zien van sommige kampers.

Ik raak nu ook wel gewend aan alle dingetjes van het kamp. 's ochtends beginnen we met morning cirkel op het basketbalplein en daarna hebben we de ochtendmaal. Iedere ochtend eten we cerials, soms komt het echt je neus uit.

Morgen ga ik weer les geven. Ik denk dat ik poppetjes ga maken!! Hopelijk vinden ze het leuk?
De kampers zijn soms echt lache! Als je ze bijvoorbeeld kietelt dan liggen ze helemaal in een deuk. Maar ze houden ook echt van dansen en lekker raar doen. Echt gezellig!!

A.s. woensdag hebben we the prom!! Dat is een groot dansfeest voor iedereen omdat ze echte dates vragen en halen de dates op vanaf hun hut. Ze beginnen al met dates te vragen in de eerste week, echt LEUK!

Ook gaan we a.s. donderdag naar de stad New York. Waarschijnlijk blijven we al woensdagavond daar en gaan stappen met een paar in een club.

Ik spreek jullie allemaal weer!!

Groetjes Annelies
en ik vind het echt leuk om jullie reacties te lezen.

• 11 Juli 2005 - 08:42

Naomi:

leuk om te lezen dat het nog steeds gezellig is. leuke fotos.
    En nog veel plezier.
    groetjes naomi.

• 11 Juli 2005 - 12:39

Jet:

Wat gaaf, stappen in NY!
    Ik heb nog een ideetje om te knutselen met die koters, leuke kussentjes en accessoires voor ons nieuwe huis!! En trouwens jij wordt nu natuurlijk ook heel handig, kan je al gordijnen naaien :-)
    Hier gaat alles zijn gangetje, zaterdag naar het strandfeest in Noordwijk en zondag leker gevaren op de Kaag. Relaxed hoor de zomer! Verder hebben Janneke en Corne dit weekend een knidje gekregen, Jens, een jongetje dus. Leuke naam he! Nou we bellen de volgende keer weer! Enjoy,
    Jet

• 11 Juli 2005 - 15:03

Dorothe:

Yo mop.Zo te lezen zal jij je niet vervelen.Veel plezier in NY City .Dikke kus Tante

• 11 Juli 2005 - 16:14

Johan:

Nou Annelies ik zie wel dat je het naar je zin hebt, dat is goed om te lezen en zien op al je foto's.
    Nou ik heb je ticket nog niet geboekt maar dat komt wel goed.
    Laat even wat van je horen.
    Johan

• 11 Juli 2005 - 19:27

Constance:

Hoi An.
    Heb je het nou nog steeds leuk.goed zeg Hier gaat alles gewoon maar zijn gangetje.Jim is tegenwoordig fan van JOVINK. zegt ie brommers kieken.(grapjas) enjoy wim con een dikke kus van jim en de nieuwe baby die denk ik heel snel komt. xxxx

• 11 Juli 2005 - 20:20

Joop:

Dag Schat
    Veel plezier in New York. Zet de boel maar lekker op z'n kop. Doen we dat over zes weken samen even over Dikke zoen joop

• 11 Juli 2005 - 20:50

Lize Dol:

Hoi Annelies, wat zijn de foto' leuk. Het weer ziet er bij jullie goed uit.Wat blitz om in zo'n gele schoolbus te zitten (zie ik amerikaanse series) Hier is het eindelijk zomer. Ben met opa en oma naar het casino geweest. Heb een biertender gewonnen.(aan Martijn gegeven). Nou geniet van je trip naar New York. Groetjes Lize

• 12 Juli 2005 - 11:33

Friet:

Hoi Annelies,

Kijk je wel uit in de grote stad. Je weet wat er met de familie Flodder is gebeurd in NY! Leuk om je gepe kop op de foto te zien. Mis je wel een beetje. Kan nu geen bakkies doen bij je. Maar ik hoop dat je ons nog niet mist, je hebt nog veel te doen aan de andere kant van de wereld. Heel veel plezier en ik regel het verder hier in Nederland wel voor je...

• 12 Juli 2005 - 12:57

Annie!!:

Jullie kunnen ook kijken bij: www.femkewerdler.waarbenjij.nu en nog meer maar die komen nog.

Groetjes

• 13 Juli 2005 - 14:52

Ria:

Ik wou je nog heel veel plezier wensen in New York.
    Kijk je wel goed uit daar in die drukke stad!!!
    "Go fort it'want je weet "Time flies when your having fun"
    Hier gaat alles ook goed, het is hier mooi weer, lekker zonnetje!!!
    Was het vandaag ook een leuk feest, ben benieuwd hoe je dat meegemaakt hebt.
    Kijk al uit naar je verhalen.
    Veel plezier en kusjes van papa & mama

• 14 Juli 2005 - 09:44

Collega Friet:

Friet zei dat je weinig reacties van mensen uit nederland kreeg dus heeft ze mij gevraagd om je een berichtje te sturen. Alles goed daar ?, lijkt mij wel lekker die cerials, lekker makkelijk klaar maken toch. Gaan de leiders daar ook met een date naar The Prom ?, of moet je alleen ? Groetjes Jacco

• 14 Juli 2005 - 17:23

Loessie:

hai annie,
    zo te zien vermaak je je prima! hoe was het stappen in New York? geniet ervan girl.xxx

• 15 Juli 2005 - 06:37

Willem:

Het is nu bijna weekeind en je ben vast al in NY geweest?
    Had je een kater of heb je je ingehouden.
    Wanneer zien we nog meer foto's