De laatste dagen op het kamp!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu De laatste dagen op het kamp!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu

De laatste dagen op het kamp!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

19 Augustus 2005 | Verenigde Staten, New York

Hee allemaal,

Alles goed? Met mij wel want ik ga over een paar dagen op REIS!! Ik heb er erge zin in en eindelijk lekker niks doen. Wat ik wel moet zeggen is dat ik hier op het kamp echt een leuke en interessante tijd heb gehad. Deze ervaring zal ik nooit vergeten. Het is zo raar ook om weg te gaan omdat je met zoveel mensen zo intens gewerkt hebt. 24 Uur per dag waren en mensen om je heen en tijd voor jezelf was er bijna niet. Dus als ik terug ben zal ik wel even moeten wennen aan alles en natuurlijk moet ik een baan gaan zoeken.
Maar eerst maar eens genieten van Joop, de omgeving en mijn broer die ik al een lange tijd niet gezien heb.

Van de week had ik een vrije dag met de Nederlandse dames. We hebben echt zooo gelachen. Lekker wezen shoppen en heerlijk gegeten in een Italiaans restaurant.

De laatste week werk ik nu ook in een huisje met kinderen van rond de 13 jaar. Dat is ook echt onwijs leuk. We zijn van de week met ze een ijsje wezen eten in High Falls en we hebben met zn allen in een restaurant in High Falls nachos gegeten en cola gedronken, echt zo grappig!!

Ik kan alleen nog geen foto's online zetten maar wie weet deze week staan er nieuwe op.

Ik ga nu en spreek jullie allemaal wel weer.

Heel veel groetjes
An

  • 19 Augustus 2005 - 21:07

    Jeanne Ruigrok:

    An, met dank voor al je enthousiaste berichten uit de USA. Nu nog een leuke trip met Joop en dan kunnen we je al je foto`s zien en je verhalen horen. Het lijkt me onwijs!!! Met Max gaat het goed... xx en tot ziens.

  • 20 Augustus 2005 - 10:06

    Thea En Henk Kinders:

    Dag Annelies,

    Dank voor je email.

    Geniet er maar lekker van en de hartelijke groeten aan Johan en Joop

  • 20 Augustus 2005 - 11:22

    Elly:

    Hoi, Annelies
    Ik hoop dat ik nog op tijd ben. Ga nu lekker van een wel verdiende vakantie genieten. En doe de hartelijke groeten aan Johan en Joop. Veen plezier in tot in Nederland

  • 20 Augustus 2005 - 20:20

    Je Papa:

    Hoy Annelies je kan heel leuk schijven fijn om te lezen dat je het on wijs leuk heb gevonden.Het is een goede leer school voor je geweest. Nu lekker vakantie houden met Johan en een paar dagen met je broer,nou heel veel plezier, veel kusjes van je vader

  • 21 Augustus 2005 - 07:15

    Dorothe:

    Yo Mopje, alweer je laatste dag of ben je al weg.Wat is de tijd snel gegaan .Nu heel veel plezier met Joop.En een knuffel voor mijn neefje.
    xxxxxxxxxx

  • 21 Augustus 2005 - 09:57

    Je Mama:

    Hallo lieve Annelies

    Nog gauw wat op je site zetten voor je vertrokken bent.
    Geniet er van met die meiden, en je weet, niet te veel de beest uithangen hè, maar jullie hebben het wel verdiend.
    En dan komt Joop en ga je lekker vakantie houden en daarna gaan jullie naar Johan en als je daar bent dan geef je hem eerst een dikke knuffel van mij en dan ga je naar de msn en kijk je of ik er ben, zoja dan zet je ook je webcam aan en dan kan ik je weer zien, leuk hè!!!
    Nou meissie geniet er lekker van met je Jopie en heel veel plezier.

    kusjes mama Ria

  • 22 Augustus 2005 - 00:50

    Annie:

    Vrijdagavond zijn we naar de plaatselijke kroeg geweest en het was echt een van de leukste avonden. We waren allemaal een een goede sfeer en we hebben met zn allen de camp Huntington lied gezongen. Maar toen kwam de volgende ochtend best vermoeiend als je 7:45 AM weer kinderen wakker
    moet maken... Maar het was wel weer erg gezellig, moet kunnen toch?!
    De middagpauze was wel nodig om ff bij te slapen...
    Vandaag is mijn laatste werkdag. En daarom gingen we met de hele bunk een ijsje eten, echt zo gezellig!!

    Morgen ochtendvertrek ik dan eindelijk naar NY city. Ik ga samen
    met Evelien, Elles en Femke uit NL heen. Daar ontmoeten we Kate
    (Australie), Claire (Engeland) en Julie (Schotland) en gaan we 's
    avonds stappen. We hebben afgesproken bij de Toys-r-us. Dat is echt
    een trekpleister in the city want hij zit midden op times-square en er
    zit een reuzenrat in. De dag erna gaan we met z'n allen naar de
    musical 'Rent', lijkt me echt gaaf om een musical op Broadway te
    zien!!! Natuurlijk gaan we ook flink shoppen daar. Kleding etc. is er
    namelijk echt een stuk goedkoper, dus dat komt heel goed uit.

    Ik kan je zeggen dat het weer een gave week was en het erg moeilijk zal zijn om iedereen gedag te zeggen. Vannavond hebben we nog een afscheids borrel in de Eggs nest (het restaurant waar we vaak zaten) en na de Eggs nest gaan we naar de Beek om lekker bij het kampvuur te zitten :)!!

    Nou ik spreek jullie snel weer...

    xx An

  • 22 Augustus 2005 - 19:34

    Charlotte:

    Hee An, Joop de groeten he!!!

  • 23 Augustus 2005 - 09:14

    Co En Lia:

    Hoi Annelies,
    Fijne vakantie met Joop! Tot over een paar weken.

    Groetjes, Co en Lia

  • 23 Augustus 2005 - 15:53

    Joop:

    nog maar 1 nachtje slapen en zie ik mijn schatje weer!!!!!! tot morgen!!! zie ik je eindelijk weer!! Tot zo.

  • 25 Augustus 2005 - 00:40

    Annelies:

    Hee allemaal,

    nou ik heb een paar gave dagen achter de rug in New York met de nederlandse meiden.

    ik ga nu joop ophalen en schrijf snel weer wat!!

    XX An

  • 25 Augustus 2005 - 14:53

    Lilian:

    Hoi Annelies en Joop! Hoe is eht om weer herenigd te zijn!!! Maak er een leuke tijd van met zijn tweetjes, en doe de groetjes aan Johan!

  • 25 Augustus 2005 - 16:19

    Jeanne Ruigrok.:

    Gister is Joop vertrokken om An op te halen en samen een trip te maken door een deel van de Verenigde Staten. Hij is wel goed aangekomen denk ik en heeft er veel zin in de trip. Veel lekkere hamburgers en T bone steaks, lange eindeloze autowegen en heel veel te zien. Niet te snel rijden en veel plezier.. groeten Jan en Jeanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Annelies
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 42766

Voorgaande reizen:

17 Juni 2005 - 12 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: