De laatste weken!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu De laatste weken!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu

De laatste weken!!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

10 Augustus 2005 | Verenigde Staten, New York

Hee allemaal,

Nou de laatste weken zijn aangebroken hoor. Straks geen morning cirkel meer, geen cornflakes in de ochtend. Niemand die binnen komt in de fabric arts kamer om te vragen wat we vandaag weer gaan doen. Dat zal toch wel even raar zijn denk. Want voor me gevoel moet je een stukje van jezelf hier achter laten. Ook moeten we afscheid nemen van de mensen die ik hier heb ontmoet.

Maar dan komt het leuke gedeelte het reizen en dat is weer een heel ander avondtuur!!

Afgelopen maandag was ik vrij dus zijn we naar Woodstock geweest. Lekker op een terras gezeten (eindelijk) en wat gedronken. 's Avonds zijn we naar een onwijs gaaf restaurant geweest de Mexicaan in Rozendael. Toen we klaar waren moesten we terug lopen in het donker en het regende een beetje. Dus toen zijn we met zn 4en wezen liften. En ja hoor daar kwam een madam aan en heeft ons heel aardig in het dorpje High Falls afgezet!!

Voor de rest gaan de meeste kampers zondag weg en dan begint postkamp. Op postkamp komen gewoon kampers kijken of ze het leuk vinden voor volgend jaar en er komen wat oudere mensen, dus het wordt echt niet druk meer.

En daarna ga ik met 7 meiden naar New York. Eerst gaan we stappen in een club en de volgende dag gaan we naar een broadway show RENT. Echt zooooooooo onwijs gaaf.

Oke ik spreek jullie,

Groetjes AN

  • 10 Augustus 2005 - 15:29

    Marc & Roos:

    Geniet er nog ff goed van de laatste weken! En dan lekker reizen met Joop!

    Groetjes Marc&Roos.

  • 10 Augustus 2005 - 16:13

    Martijn&Sylvia:

    Heeeeey liesje,

    onwijs bedankt voor je kaartje!!! Nog even en je ziet Joop weer en Johan, doe je ze de groetjes van ons? Wij hebben nu lekker vakantie (is ook alweer bijna afgelopen) maar het weer werkt hier niet mee!!! Heeel veel plezier nog en we spreken je snel weer!

    Dikke Kus en veel liefs van Martijn&Syl.

  • 10 Augustus 2005 - 17:39

    Broer Willem:

    Dag liesje,
    Jij boft wel hoor lekker relaxt nog ff wat kampers afwerken en dan hop, op vakantie in the states.
    En wij hier maar zwoegen en ons uit de naad werken.
    Morgen krijgen wij de sleutel van ons nieuwe/oude huis. Jet en ik hebben er al veel zin in, jopie komt ook ff lijken dus die zal je wel vertellen hoe het geweest is.
    Veel plezier nog en we houden je op de hoogte.
    O,ja als dat broertje van me nog vervelend wordt moet je maar ff bellen dan zal ik wel een liedje voor hem zingen (klaart die van op)
    Doei Wilm

  • 11 Augustus 2005 - 10:07

    Dorothe:

    Yo mopje, je laatste week wat gaat het snel.Geniet er nog van .En veel plezier met Joop en geef Johan een dikke knuffel van mij.xxxxxxxxxxx je Tante

  • 11 Augustus 2005 - 11:40

    Paul:

    hoi Annelies,

    net een stukje gelezen
    en ik maak daar uit op dat je erg goed hebt in de USA.
    Maar 30 x gekeken waar je mails bleven maar nu hing er toch 1 op het prikbord Langhorst.
    Ik ga kijken of ik je nog verder kan mailen.
    28 aug. terug ? Coverband N'hout...
    ciao,

    Paul

  • 11 Augustus 2005 - 14:49

    Ils & Steef:

    Heeeeee Annie, eigenlijk heb ik niet zoveel nieuws te melden, trekkertrek was weer gezellig en ik hoop dat je het de laatste weekjes nog lekker naar je zin hebt
    groetjes
    ils & steef

  • 12 Augustus 2005 - 12:13

    Friet:

    Hallooo Annelies,

    Ben je al bijna thuis??? Nee hoor, ik hoop voor je dat je een leuke tijd hebt met Joop en Johan. Ik ben trouwens bij een woning wezen kijken!!! Echt onwijs mooi. Als het allemaal doorgaat, ga ik in Lissecity wonen. Lekker dicht bij me werk, kan ik elke dag met me fietsie. Kom je dan een bakkie bij mij doen? Ga je wel door met je site als je met die gasten bent? Niet dat je gelijk de rest van de wereld vergeet als je Joop weer ziet! Nou tot sinas en je hoort wel van de klap.

    Doeiiiii

  • 12 Augustus 2005 - 12:15

    Geert En ES:

    Heeee annie,

    Geniet nog maar even daar!!
    Veel plezier straks met je trip met Joop!

    doeidoei

  • 14 Augustus 2005 - 01:47

    Dorothe:

    Hee annie de beurt bbq was heel gezellig. Ik ga nu naar bed en wens jou een heel fijn weekend.Ik mis je ook.Veel liefs van je peettante

  • 14 Augustus 2005 - 14:16

    Jaap+Lot:

    Hee An, inderdaad nog ff genieten vd laatste tijd en dan lekker met Joop op stap, Veel Plezier!!!

  • 15 Augustus 2005 - 03:05

    Annelies:

    DAMES EN HEREN!!
    Hier is een leuk nieuwtje. Con is bevallen van een gezonde jongen Max 7 pond!!

    Con Wim en Jim van Harte Gefeliciteerd met de WONDER!! Helaas heb ik jullie email niet maar echt ik vind het zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo leuk!!! Geniet ervan en als ik terug ben dan zie ik de kleine.

    Hele dikke kus van An aan Max

    Voor de rest gaat alles goed met mij. Het is alleen erg moeilijk om nu gedag tegen iedereen te zegeen. Vandaag zijn veel kampers vertrokken.
    En morgen gaan veel begeleiders weg. Ik ga nu werken in een ander huisje voor een week. Dus ik geef geef fabric arts meer en wordt een begeleider.

    Ik spreek jullie allemaal weer!

    Dikke kus An

  • 15 Augustus 2005 - 11:05

    Cora:

    he annelies,
    de tijd is zeker wel omgevlogen!!! Het zit er nu alweer op. Heel veel plezier met je tour!!! groetjes cora

  • 15 Augustus 2005 - 21:10

    Ria:

    Hallo lieve Annelies

    Alles kits, ik ben net thuis , ben bij Willem & Jet geweest, de boel een beetje opgeruimd samen met Jet d'r moeder Trees.
    Eerst onder de douch geweest om voor jou nu een berichtje achter te laten.

    Zaterdagavond hebben we de buurt BBQ gehad en dat was onwijs gezellig.
    Zo spreekt je de buurt nog eens.

    En zondag met de Fam.Hulsebosch wezen boerengolf, wat ook onwijs gezellig was.
    Alleen toen we aan het golfen was begon het heel hard te regenen en wij moesten toen lopen om naar Elly d'r huis te gaan, zeiknat waren we.
    Toen heerlijk wezen courmetten met z'n allen.

    Nou nu ben je weer een beetje op de hoogte.
    Nu de laatste week en dan zit het er weer voor je op, het is toch wel snel gegaan (vind ik tenminste)
    en dan ga je lekker met Joop op vakantie, maaaaaaaaaaar eerst bij Johan aan (wat ik onwijs gaaf vind)

    Nu meissie nog een hele fijne week en ik stuur je nog wel een e-mailtje .
    Veel liefs van papa en mama, met een hele dikke kus

  • 16 Augustus 2005 - 07:50

    Ilse & Stephan:

    Heee Annie,
    Bedankt voor je E-card, erg leuk. Ik zal een paar foto's van Max naar je toe mailen samen met het e-mailadres van Con en Wim.
    groetjes
    Ilse & Steef

  • 16 Augustus 2005 - 20:15

    Max (7pond) Duineveld:

    hoi annelie ik ben nu drie dagen oud en mijn papa en mamma (bij jouw bekend als Wim en Constance) vinden het leuk dat je het zo naar je zin hebt aan de andere kant van de grote sloot.
    ik heb van mijn grote broer Jim gehoord dat jij wel OK bent dus kom op 9-11 maar snel weer naar huis. tegen die tijd zie ik ook wat meer dan alleen maar een paar vlekken.

  • 18 Augustus 2005 - 10:01

    Brenda En Paul:

    Hey Annie, Klinkt nog steeds allemaal geweldig! Ik ben errug benieuwd naar alle je verhalen. Nog een paar hele leuke weken gewenst samen met Joop en geniet er nog ff lekker van en ik spreek je snel! xx Bren en Paul

  • 18 Augustus 2005 - 21:04

    Jet De Bouwer (zus Van Bob):

    Hi Liesje,
    De laatste lootjes...
    Geniet er maar van, want als je terug bent mag je bij ons aan de bak! Schuren en lakken, ik heb in De Zilk gezien dat jij dat heel goed kan (hiihi).
    Maak je wel genoeg foto's voordat je het kamp verlaat, dan kunnen we alles zien.
    Fijne vakantie en de groeten aan jowie!

  • 19 Augustus 2005 - 09:30

    Lil:

    HOOOOOOOOOOOOOOIIIIIII. Nog een paar daagjes, en dan is Joop alweer bij je, wat gaat de tijd snel!!! Geniet er nog even van! Groet, Lil

  • 19 Augustus 2005 - 10:41

    Friet:

    He hallo,

    Wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin hebt!!! Joop moet wel zijn diskmen meenemen in het vliegtuig, anders gaat hij zich nog vervelen in z'n eentje. Maar dan moet je wel tegen hem zeggen dat hij niet mee moet gaan zingen met Jovink, staat zo raar in zo'n vliegtuig... Heb geen feestjes in het vooruit zicht. Ben wel bijna jarig! De mensen van dat huisje, hebben gisteren een bod op een ander huis gedaan, dus zit in spanning af te wachten. Nou ik hoor het wel weer.

    Doeiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Annelies
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 42786

Voorgaande reizen:

17 Juni 2005 - 12 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: