Adres - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu Adres - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu

Adres

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annelies

22 Juni 2005 | Verenigde Staten, New York

Hee allemaal,

Hier weer een bericht van mij. Ik wil even zeggen dat jullie mij iets kunnen op sturen, zoals een kaart enz.
De adres is:

Camp Huntington
56 Bruceville Road
High Falls
NY 12440

Groetjes Annelies

  • 01 Juli 2005 - 14:58

    Soraya:

    niemand heeft hier nog wat gestuurd dus de eer aan mij haha veel plezierr! xx je nichtje

  • 04 Juli 2005 - 11:03

    Ria:

    nou ik wil niet achter blijven dus dan ben ik mooi de tweede,hihi
    veel plezier.

  • 04 Juli 2005 - 11:35

    Dorothe:

    nou dan ik ook maar als derde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Annelies
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 42792

Voorgaande reizen:

17 Juni 2005 - 12 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: