De eerste week - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annelies

22 Juni 2005 | Verenigde Staten, New York

Deze week is het nog best raar dat ik hier ben in High Falls. Je moet echt iedereen leren kennen want er zijn ongeveer 70 begeleiders op het kamp.
We hebben begeleiders uit: Japan, Isreal, USA, Rusland, Australie, Engeland,Ierland, Polen, New Zeeland, Slowakije, Duitsland, Denemarken, Roemenie, Turkije, Tjechie enz.

Op het kamp doen we team bilding met alle begeleiders en we hebben informatie lessen over de kinderen. In de informatie lessen krijgen we zoal:
Wat de regels zijn van het kamp en wat je moet doen op het kamp.

Ik geef hier fabric (stof) arts aan de kinderen. Het was even wennen voor mij omdat ik dacht dat ik het verven en papier mache gedeelte deed. Maar dat is dus niet zo.

In mijn hut slaap ik ongeveer met 8 vrouwelijke begeleiders. Wij geven allemaal een les aan de kinderen die hier komen en sommige zijn unit counslers (begeleiders). De unit counslers hebben verschillende hutten met kinderen en zijn verantwoordelijk voor de andere counslers die daar werken.

's Avonds dat is het hier erg gezellig. We gaan met ze allen zitten bij een beek (wat trouwens onwijs mooi is) en drinken gezellig een biertje.

Vandaag ben ik rond een uur of 8 naar New Stok geweest. We zijn daar naar een beroemde koffieshop geweest, het heet Starbucks. Het was echt onwijs gezellig en we hebben erg gelachen.

Ik heb wat foto's op het net gezet. Dus nu kan je zien hoe het kamp eruit ziet en het kleine witten huisje (zonder tekening) is waar ik slaap.

Ik spreek jullie,

Groetjes Annelies
xx voor mijn mama en papa en natuurlijk Joop

  • 23 Juni 2005 - 06:06

    Dorothe:

    ik ben blij om te lezen dat je het naar je zin hebt.De foto's zijn ook erg leuk om te zien.
    kusjes van ons 5

  • 23 Juni 2005 - 06:19

    Naomi:

    hoi fijn om te lezen dat het goed met jou gaat
    groetjes
    en nog fijne dagen van je nichtje naomi

  • 23 Juni 2005 - 19:46

    Ria:

    Net naar je foto's gekeken en het ziet er gezellig uit, was er wel benieuwd naar!!!
    wacht met spanning af op je volgende verhalen en foto's geniet er verder van.
    En je weet het is "The time of your life"
    veel liefs v.t.platteland.

  • 23 Juni 2005 - 20:49

    Jan:

    Onwijs leuke foto's Annelies , heb je, je draai al gevonden!!!

    veel liefs en kusjes je papa Jan

  • 24 Juni 2005 - 07:22

    Jet:

    Hi Atteliesie,

    Het ziet er super gezellig uit, kan ik niet langs komen????

    Groet,
    Jet

  • 24 Juni 2005 - 08:34

    Shelly:

    Eeej annelies!!

    Het ziet er echt super uit!! Leuke foto's en ik kan niet wachten op je volgende verhaal.
    Have fun.
    -xxx-

  • 24 Juni 2005 - 21:26

    Martijn:

    hey an veel plezier en geniet er van groetjes martijn en van syl ook natuurlijk

  • 24 Juni 2005 - 23:33

    Annelies:

    Hallo iedereen,

    Vandaag heb ik de muren van de arts en craft kamer afgemaakt. Ze zijn heel mooi geworden. Ik heb de kleuren groen en oranje gebruikt. Dus ik ben klaar voor de kinderen a.s. Zondag!!

    Ook zijn we naar een meer geweest met alle begeleiders. Het was erg gezellig. We gingen met ze allen in een gele school bus (de schoolbus die je altijd ziet in films). Het was echt onwijs gaaf. Lekker gezeten bij het meer en wat gepraat met iedereen. Alleen ben ik wat verbrand, maar dat wordt wel weer bruin.

    Morgen hebben we de laatste dag om alles klaar te maken voor de kinderen komen. Ik vind het erg spannend allemaal om ze te zien. Dus we zullen zien wat volgende week ons zal brengen.

    Jullie horen nog van me!!

    Prettig weekend

    An

  • 25 Juni 2005 - 12:52

    Jeanne:

    Hoi An, leuke foto`s en leuke collega`s. Zo te zien heb je het goed naar je zin. groetjes van ons en een knuffeltje van Jim.

  • 25 Juni 2005 - 18:16

    Willem:

    Dag Zusje,
    Het ziet er allemaal zwaar relaxt uit.
    Nu maar hopen dat je het niet al te veel naar je zin krijgt.
    Geniet er wel goed van, het is zo voorbij.
    Groetjes aan iedereen daar
    mzzl Wilm

  • 26 Juni 2005 - 14:02

    Jaap+Charlotte:

    Leuk om te zien waar je zit en ook om er zo over te lezen! Geniet er van en hou ons allemaal op de hoogte!

  • 27 Juni 2005 - 15:21

    Jeroen & Jolanda:

    He An,
    Leuke site en leuke foto's. Zo te zien verveel je je niet. Geniet ervan!

  • 27 Juni 2005 - 20:30

    Dorothe:

    Hoi Mop,hoest overleef je het met al die kinderen.En wat is de arts en craft kamer.Ben benieuwd naar je volgende avonturen.xxxx

  • 27 Juni 2005 - 20:40

    Lize Dol:

    Go Annelies, het heeft me wat moeite gekost om je site te vinden. Maar de aanhouder wint. Leuk alle berichtjes. Ik ben blij dat je het onwijs naar je zin hebt. Ben benieuwd hoe de kinderen het vinden. Veel plezier en vanafnu volg ik je op de voet. Je (liefste) tante xxx

  • 28 Juni 2005 - 07:28

    Feest:

    Heeeee Lullebos,

    Het ziet er gezellig uit daar hoor, geniet er maar van.

  • 28 Juni 2005 - 09:44

    Lies:

    Hoy annelies, heel mooi om te zien en te horen dat je het naar je zin hebt. Dit gaat een mooie tijd worden, heel veel liefs van ons allemaal.

  • 28 Juni 2005 - 11:08

    Lilian:

    He, wat een leuke foto's.
    Groetjes uit NoordwijkerhouT

  • 28 Juni 2005 - 16:17

    Chris V. Steijn:

    Deze site kreeg ik door van Dorothe.Ik was nl. erg benieuwd hoe je 't daar zou hebben. Leuk om zo ver weg en toch ook weer dichtbij te zijn via deze site. Over twee weken vetrekken wij ook naar de USA. Alleen wij gaan naar de westkust.
    Kan dus niet even langskomen. Kan me helemaal voorstellen dat je deze reis eerst maakt voordat je je stort in het werkproces.
    Lukt 't je om je verstaanbaar te maken voor al die begeleiders met zoveel diverse nationaliteiten.
    Geniet van deze enorme ervaring.
    Groetjes Chris

  • 28 Juni 2005 - 18:20

    Annelies:

    Hee iedereen,

    Nou de kinderen zijn op het kamp hoor. Het is erg druk maar wel gezellig. Sommige kinderen moeten nog een beetje wennen aan de situatie en anderen zijn gelijk al gewend toen ze hier waren.

    Gisteren heb ik voor het eerst mijn lessen gegeven. Het was echt even wennen omdat je niet goed weet hoe iedereen reageert. Maar sommige hebben erge leuke creaties gemaakt. Mijn eerst activiteit was dat ze een collage moesten maken over familie en vrienden. Want op het kamp hebben we een thema en dat is familie en vrienden.

    Vandaag geeft ik weer dezelfde activiteit omdat nog niet iedereen deze activiteit heeft gehad.

    Donderdag ben ik lekker vrij dus hopelijk gaan we iets leuks doen.

    Ik moet nu gaan,

    Doeiiiiiiii An
    xx aan mijn familie en joop

  • 28 Juni 2005 - 18:21

    Annelies:

    Oja ik wil iedereen nog heel erg bedanken voor de reacties. Het is erg leuk om te lezen!!

    Bedankt
    An

  • 28 Juni 2005 - 18:40

    Marjoleintje!!!:

    he wijfie!!!
    echt cool deze hele site!!!
    he zet hem op daar!!
    hier gaat alles prima!!

    dikke kuss!!

  • 28 Juni 2005 - 19:53

    Ton & Marjon Wieringa:

    Hoi Annelies,
    Leuk om via internet je reis te kunnen volgen.
    Je moeder heeft natuurlijk iedereen gemaild hoe het met haar meisje gaat.
    Veel plezier en geniet van alle ervaringen.

    All the best,

    Ton & Marjon

  • 29 Juni 2005 - 09:11

    Pauline En Leon:

    Ha die Annelies,

    Zo kunnen we je leuk volgen, met dank aan je moeder die trots aan ieder de weg naar deze site heeft gewezen, een onwijs leuke en leerzame ervaring, Geniet er lekker van,
    Groetjes van de buren!!

  • 29 Juni 2005 - 11:28

    Jan En Ans:

    Wat geinig zeg die site en wat een gezellig sfeertje daar, het wordt toch niet te romantisch daar bij dat meertje? Dat "wennen" is wel gelukt zo te zien. Nou Anne we blijven je avontuur volgen , heel veel fun en succes toegewenst, liefs en groetjes van ons allemaal

  • 29 Juni 2005 - 18:51

    Friet-A:

    He Attelies,

    Volgens mij heb je het wel naar je zin zo te zien. Leuk man dat we mee kunnen kijken met je. Blijf vooral in je eigen thill en we horen het wel weer van je.

    Groetjes, ook van Bas

  • 30 Juni 2005 - 18:07

    Dorothe:

    Geniet van je vrije dag.
    xxxxx

  • 30 Juni 2005 - 19:16

    Con Wim En Jim:

    Hoi an
    Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt in de states.Jim zegt steeds dat annejies in fliegtuig zit in vacantie.Hier gaat alles gewoon door. de baby blijft ook nog ff lekker zitten, wim is aan het klussen op jim zijn nieuwe kamer,jim vermaakt zich ook en ik zit lekker in de zon. nou veel plezier en enjoy kus wim con en jim en ...

  • 30 Juni 2005 - 20:45

    Lize DOL:

    Hallo Annelies,

    heb je eindelijk een vrije dag? Geniet er maar van. Maar je hebt nog steeds niet vermeld wat de arts en craft kamer is!

    Veel plezier groetjes Lize xxxx

  • 01 Juli 2005 - 14:56

    Soraya:

    hoooi annelies
    zo te zien is het leuk daar aan je fotos en verhalen te zien.
    maarja doeeg kus van je nichtje en je krijgt de groeten van me vader

  • 01 Juli 2005 - 17:06

    Rachel:

    zoo zoo wat een reacties allemaal.....
    wel leuk howr dat je daar bent:D
    en zo te zien aan je berichtjes heb je het wel naar je zin he:)
    nou heel veel plezier daar verder;)
    waneer kom je eigelijk terug dan?
    maja ik hoor het nog wel;)
    ik ga nu maar eventjes stoppen
    ik spreek je nog wel:)
    doei xXxXxXx je nichtje rachel xXxXxXx

  • 01 Juli 2005 - 17:10

    Rachel:

    ook leuke foto's trouwens:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Annelies
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 42789

Voorgaande reizen:

17 Juni 2005 - 12 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: