Summercamp - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu Summercamp - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu

Summercamp

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annelies

13 Juni 2005 | Verenigde Staten, New York

Hee allemaal,

Nou het gaat gebeuren hoor. Ik vertrek as vrijdag naar AMERIKA!! Om 11.05 ga ik de lucht in naar London en om 16.30 uur engelse tijd ga ik de lucht in naar AMERIKA!!

Ik heb er erge zin in en zal natuurlijk iedereen voor eventjes missen.
Maar geen zorgen ik zie jullie allemaal weer rond 12 september.

Ik wil iedereen een fijne vakantie en zomer wensen, geniet ervan!

Groetjes Annelies

  • 13 Juni 2005 - 14:34

    Sannie:

    Gaaf zo een site! Heeeel veel succes in het verre Amerika en we gaan snel stappen als je terug bent!!!

  • 13 Juni 2005 - 15:13

    Lillie:

    Ja, de zusjes reageren oooh zo snel!! Ik wens je onwijs veel plezier in Amerika! Maar natuurlijk eerst nog een bakkie doen volgende week!!!

  • 13 Juni 2005 - 17:10

    Wilm En Jet:

    We wish you all the best and we love you very much ;)
    Lekker amerikaans slijmen!!!

  • 13 Juni 2005 - 17:13

    Dorothe:

    Veeeeeeeeeeeeel plezier en doe voorzichtig

  • 13 Juni 2005 - 17:39

    Rik:

    Top dat het eindelijk gaat gebeuren! Geniet ervan en tot meelzzz!!

  • 13 Juni 2005 - 18:07

    Esther:

    Gaaf zo'n site en zo snel!! Alvast een hele fijne reis en heel veul plezier daar!!!

  • 13 Juni 2005 - 20:39

    Marcel & Maaike:

    Veel plezier en maak er een leuke /gezellige tijd van. En de groeten aan je broer.

  • 14 Juni 2005 - 06:21

    Frietje:

    Attelies!!!! Heel veel plezier en niet te veel drinken daar he. En doe je broer de groeten van ons.

  • 14 Juni 2005 - 06:30

    Ilse:

    Hé An, wat een leuke site zeg! Ik wil je natuurlijk heel veel plezier en succes wensen. En.. niet te vergeten een goede reis. Ik houd deze site in de gaten! Groetjes Ilse

  • 14 Juni 2005 - 07:33

    Co En Lia:

    Hoi An,
    We gaan je verhalen volgen! Goede reis en veel plezier daar!

  • 14 Juni 2005 - 08:57

    Paul:

    He annie, heel veel plezier aan de andere kant van de plas.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Annelies
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 42766

Voorgaande reizen:

17 Juni 2005 - 12 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: