Arrived! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annelies Hulsebosch - WaarBenJij.nu

Arrived!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annelies

18 Juni 2005 | Verenigde Staten, New York

Nou iedereen,
ik ben goed aangekomen op het kamp. Het was een lange vlucht en ik was pas rond ongeveer 3.30 nederlandse tijd in de hostel. New York is great!! Je kijkt je ogen uit daar. Ik heb nog niet alles gezien, maar het is leuk!!

Het kamp is ook leuk. We hebben mensen uit de hele wereld. Ze komen uit Japan, Turkije, New Zeeland, Polen, Engeland, New York enz.
Op het kamp zijn ongeveer 9 nederlanders dus dat is erg veel. Het zal mij benieuwen hoe het nu verder gaat.

Ik ga nu weer verder want ik moet naar het basketbal terrein.

Ik spreek iedereen.

Groetjes Annelies from High Falls

  • 19 Juni 2005 - 13:33

    Steef:

    He Annie, blij te lezen dat alles goed gaat daar. Maak er een onvergetelijke tijd van

  • 20 Juni 2005 - 07:29

    Mirjam:

    Hi An,

    Via de Keilers even een blik op je site geworpen. Ziet er echt leuk wat je nu aan het doen bent. En uit ervaring weet ik dat New York ook zeker de moeite waard is. Geniet ervan en tot laters.

    Groeten Mirjam

  • 20 Juni 2005 - 13:06

    Jet:

    Leuk hoor!
    Waar blijven de foto´s in het fotoboek?

  • 20 Juni 2005 - 19:33

    Roos En Marc:

    hoi An,
    Kan je al een beetje Amerikaans praten, of moet je nu juist Japans, Turks, New Zeelands, Pools, Engels, New Yorks, enz. leren.

    Trouwens, heb je je erg bezeerd toen je van hoog viel?

    Nou de groetjes aan iedereen.
    na dit stomme gelul even serieus: veel plezier en geniet ervan!

  • 21 Juni 2005 - 06:31

    Jan En Lilian:

    Hello Annelies in High Falls!
    Alles goed, het klinkt gezellig zo met al die Nederlanders! Veel plezier en ik hoop snel je volgende verhaal te lezen!

  • 21 Juni 2005 - 16:09

    Naomi Van Steijn:

    hoi annelies
    ik hoor dat het er erg leuk is en mis je heel erg

    groetjes en een dikke kus van je nicht naomi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Annelies
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 42766

Voorgaande reizen:

17 Juni 2005 - 12 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: